Profesjonalne szkolenia technologii Apple

Game frameworks introduction

Dowiedz się jak wykrzesać z frameworków SpriteKit, SceneKit, ARKit i GameplayKit maksimum możliwości.

KOD KURSU: APL-DEV-700-PL
CENA: 2745,- PLN BRUTTO
Czas trwania: 3 dni

Cel kursu

Po ukończeniu kursu „Game frameworks introduction” uczestnicy będą:

  • Wiedzieć, jak używać Xcode do pisania kodu Swift w grach mobilnych
  • Znać zasady pracy z frameworkiem SpriteKit
  • Znać zasady wykorzystania algorytmów i narzędzi z frameworku GameplayKit
  • Znać podstawy frameworku SceneKit

Na tym szkoleniu uczestnicy poznają szczegółowo realizowane zagadnienia.

Szkolenie jest skierowane do

  • Programiści
  • Architekci oprogramowania
  • Konsultanci ds. technologii

Wymagania wstępne

  • Podstawowe wiadomości dostępne w artykułach „Wstęp do programowania urządzeń Apple” i „App Store dla developera”
  • Znajomość podstawowych koncepcji programistycznych (w tym zmienne, logika, klasy, obiekty, napisy)
  • Znajomość podstaw języka Swift (lub ukończenie szkolenia Development in Swift 4)

Tematyka szkolenia

  • Interfejsy użytkownika SpriteKit
    Grafika w SpriteKit
    Pozycjonowanie elementów SpriteKit
    Akcje i animacje w SpriteKit
    Tworzenie elementów programistycznie i z wykorzystaniem edytora
  • Multitouch
    Funkcje obsługi dotyku
    Efekty świetlne w SpriteKit
    Efekty cząsteczkowe w SpriteKit
  • Symulacja fizyki
    Fizyka w SpriteKit
    Ciała i maski
    Zachowanie elementów
    Interakcje między elementami
  • Multimedia
    Dźwięk i multimedia w grze
    Podstawy użycia dźwięku
    Korzystanie z zasobów multimedialnych
    App Slicing
    Formaty multimedialne i graficzne
    Wprowadzenie do CoreGraphics
  • Podstawy logiki gry
    Wprowadzenie do GameplayKit
    Maszyna stanów gry
    Podstawy sztucznej inteligencji w grze
    Projektowanie logiki gier
    Encje i komponenty
    Algorytmy GameplayKit
    Agenty, cele i zachowania
  • Podstawy SceneKit
    Grafika i pozycjonowanie w SceneKit
    Animacje i akcje w SceneKit
    Tworzenie własnych obiektów 3D
    Korzystanie z modeli 3D
  • Podstawy ARKit
    Czujniki i aparat
    Akcelerometr
    Integracja aparatu z aplikacją
    Wykorzystanie czujników jako źródła danych
    Integracja ARKit

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.